söndag 22 augusti 2010

två veckor och fyra dagar

Det slog mig just att det är den 23 augusti. Tiden bara flyger iväg, och det är inte alls långt kvar tills jag flyttar(?). Är jag redo? Det enda jag har kunnat tänka på är vad jag kommer att göra där. Jag har inte tänkt på att jag faktiskt flyttar hemifrån, för första gången. Detta innebär bland annat att jag (tillsammans med Johanna) ska sköta ett eget hushåll. Det kommer bli intressant!

Det finns allt för mycket att vara nervös för, jag har nog inte riktigt förstått vad som väntar. En sak är jag dock säker på:
De kommande månaderna kommer att förändra mycket i mitt liv. Är jag redo för förändring? Svar: ja.

2 kommentarer:

  1. Hur spannande som helst! Nya manniskor, en helt ny tillvaro, ny cultur! Satan vilken upplevelse det kommer att bli for dig! <3

    SvaraRadera