tisdag 7 september 2010

Det är så svårt att förutse vädret i Sverige. Nu är det plötsligt varmt igen..(?) Jag har ungefär 10 saker jag borde göra. Imorn bär det av till Stockholm för språkkurs. Sen åker vi på fredag. Vilket betyder att jag verkligen borde vara klar med packningen vid det här lagret - vilket jag inte är. Men jag planerar att packa klart ikväll/natt, det är då jag brukar vara som mest effektiv... Glömmer jag något så är det ingen större fara, man kan ju köpa i princip allt där, billigare dessutom. Bara jag kommer ihåg pass, flygbiljett, pengar... och kanske lite annat också.

Det är många som frågar om jag har resfeber, men jag känner inte av något alls ännu. Men jag antar att det kommer när jag sitter på planet! Min dator har kommit nu förresten, har dock inte sett den än..  Hoppas den är bra!!

Iiih det är seriöst inte lång tid kvar nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar