söndag 19 september 2010

En sammanfattning av helgen

Jag ska väldigt kort summera helgen:

  •  Cyklat till marknaden - införskaffat mig nya flip flops och myggspray (mycket välbehövligt)
  •  Haft svenskfest (typ alla svenskar som Otto och Ulrika känner här i Chiang Mai var här)
  • Pluggat thai
  • Känt mig lite hängig - antagligen p.g.a solen, borde kanske skaffa nåt att ha på huvudet..?
  • Varit i Pwo-Karenkyrkan och den Internationella kyrkan
  • Varit på middag hos vår handledare Pee Ladda och hennes familj - Verkligen jätte trevligt, Ladda är så härlig!
Jag trivs väldigt bra, alla människor vi träffar är så härliga och uppskattar oss verkligen.

2 min ute. Ja, det är regnperiod.
Jag och Johanna.
Thailändare är små?
I väntan på kunder.
Fint.
Jag med min Karen-väska.
Några av våra vänner från hostlet i Chiang Mai.

Det var alls för nu, ska försöka blogga mer senare!

1 kommentar: